Söndag

Hello everybody! Hoppas ni alla mår bra! Jag mår helt okej men längtar tills skolan och cheer träningarna börjar så jag får lära känna lite mer folk.
Idag har jag varit i kyrkan för första gången. Det var annorlunda men jag tror inte det kommer vara några problem att gå dit under året. Efter lunch åkte hela familjen och två kompisar till Josh och Isaac (värdbröder) i väg för att åka fyrhjuling på sanddynor tror jag att det heter. Men tyvärr var det väldigt många andra som också tänkte som oss så det det var jääääätte lång kö för att "komma in", så vi åkte till stranden och lake Michigan istället. Tråkigt nog blev det väldigt molnigt så jag tyckte det blev för kallt för att bada. Så nu är vi hemma igen och ska snart äta.
Från igår när vi spelade Swden memory game (en av presenterna jag gav).
Jag och Ashley spelade, glömt namnet på det, tidigare idag.
From the beach.


Imorgon är det Labor Day, fråga inte vad det är för jag har ingen aning haha. Jag vet bara att man är ledig från skolan och firar nånting. Så vi ska ha massor av människor över och om vädret tillåter ska vi bada, spela tennis, volleyboll och frisbee. Annars kommer vi förmodligen bara äta en massa mat och gå runt och prata med massor av folk.


PS till mamma och pappa: 1. Ni behöver inte spela in BB. 2. När ni skickar Ica kortet, skicka med det mörka pudret som var i lägenheten.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: