Pink out game

Började helgen som vanligt med ett game, dock var det lite annorlunda den här fredagen. Vi hade ett så kallat Pink out game, för bröstcancer. Vi hade rosa på oss och det hade även några i publiken och vissa spelare hade rosa detaljer på sig. I halvlek gick vi även runt och samlade in pengar till bröstcancer fonden. 
En annan sak som var lite speciellt med den här fredagen var att vi mötte våra största rivaler och fiender- Whitehall. Det var sån sjuk stämning, jätte coolt verkligen. Tyvärr så mådde jag fortfarande inte jättebra, så det var jätte synd..
Den här säsongen verkar dock inte turen ligga på Montague's sida, vi förlorade även denna match.. Lite surt eftersom det VERKLIGEN var en match vi ville vinna! Skolorna tävlar även om "the Bell" och Montague har haft den i flera flera år, men nu gick den över till Whitehall.. 
Direkt efter gamet så var det en liten dans för båda skolorna. Jag skulle egentligen inte gå dit, men jag, Olivia och Hannah bestämde oss för att gå tillslut. Där träffade vi lite folk, dansade och hade det kul. Men eftersom jag inte var på topp så åkte jag hem vid typ 11.
Varje gång Montague får poäng måste vi göra armhävningar.
Bild med Whitehall's cheerleaders.
Student sektion.
Jag och fina Hannah.

Innan jag åkte i väg till gamet så pratade jag med mina älsklingsbrudar en stund. Första gången jag pratade med dem på över en månad.
Bästa bästa BBB❤️


Lördagen var en ganska skön dag, började med en frukost jag alltid äter hemma i Sverige. Ägg, yoghurt med granola från Paulun's (heaven) och mitt absoluta favorit Vasa knäckte😍 jag gick på en promenad, pluggade och gick på en en fall festival (marknad) med min värd mamma.
På kvällen mötte jag upp Alexis och hennes kompis, vi åt på en jättegod restaurant. 
The fall festival.
Från min promenad. Det är så skönt att bara rensa tankarna och lyssna på musik.
Min stora us History bok..


Idag söndag; kyrkan och direkt när vi kom hem åkte vi i väg och åkte fyrhjuling i några timmar. Det var verkligen jättekul! Blev dock väldigt väldigt skitig haha.
Vi stannade vid en jätte fin liten sjö!
Värd pappa, jag och värd mamma.



När vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen åkte vi iväg på nästa grej- vilket var middag hemma hos Chad's föräldrar, det var trevligt.
Nu är vi hemma igen och jag ska sätta mig och plugga, suck. Men ligger lite efter eftersom jag missade två dagar veckan som gick.


Nu till något helt annat, som har med high school inlägget att göra. Glömde skriva en ganska så viktig (och töntig enligt mig) regel. Under lektionstid så får man inte vistas i korridorerna. Dvs att man inte bara kan gå på toa hur som helst, man måste fråga efter ett skallat "hall pass". Som tur är så är de flesta lärarna på min skola inte jätte hårda med att ge ut dessa så i dem flesta fallen får man gå på toa- men jag har sett några gånger då lärare har sagt nej. Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna regel, men det är bara att gilla det haha.

Ha det bra vänner!
XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: