Frågestund

Jag tänkte att jag skulle slänga in en liten frågestund. 
Är lite nervös faktiskt för jag vet ju inte om jag kommer få någon fråga alls.. men undrar ni något- det kan handla om vad som helst, var inte rädda med att fråga! inga frågor är dumma frågor, jag svarar på allt så gott jag kan.
 
Måste bara tillägga en sak, jag märker mer och mer att det blir svårare och svårare att skriva här på bloggen. Och då menar jag inte vad jag ska skriva om, utan ibland får jag sitta och fundera vad vissa ord är och jag har blivit jätte osäker på stavningen! jag har ingen aning om "in" stavas med 1 eller två n?? 
Men det är ju samtidigt en ganska rolig sak, det betyder att engelskan kanske börjar komma igång på riktigt snart, har ändå varit häri 1 månad nu så jag tycker att det borde bli lättare snart!
 
Men som sagt, ställ frågor nu så svarar jag på dem nästa eller näst, nästa vecka!
 
 
XOXO

KOMMENTARER


ª Cecilia

Du är så stark!!

1. Hade du spela cheerleading förut? Om inte vad fick dig att börja med den.
2. Ska du göra några resor i USA med familjen? I så fall vart?
3. Nämn tre saker du INTE saknar med Sverige och varför just de?
4. Säg tre saker vi inte visste om dig?

2014-09-27 // 08:17:20
ª Anonym

vad är det du ser mest fram emot det här året i usa?

2014-09-27 // 16:45:25
ª Anonym

Ångrar du att du åkte?? Kan du berätta något roligt som någon har frågat dig??

2014-09-27 // 17:52:18

Hej!
1. Vad har varit det bästa/sämsta med din tid i USA än?
2. Vilket ämne i skolan tycker du bäst om hitintills?
3. Är skolan mycket svårare än i Sverige?
4. Är du nöjd med delstaten som du bliv placerad i?

Jag tycker du är så stark som har flyttat till USA helt själv! Är själv väldigt sugen på att åka men är osäker på om jag skulle klara det.. Hoppas din hemlängtan blir lättare, för det måste vara så jobbigt att känna det du känner! Lycka till!
Kram

2014-09-28 // 15:53:47
ª Nikita

Hej! Är ett stort fan av din blogg!:)
Jag indrar..
1.Vad betalar din familj till dig vad betalar du själv?
2.Har du varit på någon dejt än i USA? Om inte vill du det?
3.Vad finns med på din bucketlist?

2014-09-28 // 18:26:40
ª Hanna

Hur är vädret där du bor?
Hur är människorna där?
Vad är störta skillnaden mellan Sverige och USA?
Har de som bor de många förutfattade meningar om Sverige och vad är dessa i så fall?

2014-09-28 // 21:12:20
ª Hanna

Har följt din blogg ett tag och hoppas verkligen att det blir lättare och bättre! Kan förstå att man längtar hem till allt och alla, men Sverige och alla dina vänner hemma finns alltid kvar! Hoppas allt löser sig för dig och att du lyckas släppa tankarna på Sverige och vad alla gör där hemma, och leva i nuet :)

2014-09-29 // 01:18:47
ª linda

Hej! Vad bra du är som kämpar på, sjukt starkt! Hoppas att det vänder och att du får ett oförglömligt år!

1. Vilken/vilka delstater hoppades du på att hamna i?
2. Hur många värdsyskon har du, vad heter dom och hur gamla är de?
3. Har någon i USA fångat ditt intresse lite extra än? ;)

Kram!

2014-09-29 // 10:22:06
ª Sofie

Är killarna där du bor snygga? Är de som i filmer att killar frågar ut på dejt?

2014-09-29 // 11:44:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: