Bonfire och sleepover

Helgens känslor har verkligen varit upp och ner. Började lördagen med FaceTime med mamma och pappa och en liten liten stund med mormor. Det gjorde så ont i hjärtat när mormor började gråta för att jag var ledsen. Saknar henne, och mina föräldrar såklart, så oerhört mycket. Går inte att beskriva hur mycket jag vill träffa dem just nu.
Efter samtalet kunde jag inte sluta gråta, så jag mailade Explorius och Simeon (fd. utbytesstudent som jobbar för Explorius) för att se om han kan hjälpa mig på något sett så jag ska må lite bättre.
Men det är ändå svårt, för Sverige är väldigt långt borta och hjälplöst- så jag måste försöka fixa allt själv eller med hjälp av folk här.

I alla fall, när jag hade lugnat ner mig lite åkte jag och min värdmamma till Walmart, så nu kan jag stryka ännu en sak från min bucket list haha. Det var faktiskt inget speciellt alls och såg inte så jätte konstiga människor, tyvärr hehe- men jag köpte lite små saker i alla fall.
Det här är vad jag köpte: smink borstar, deo, maskara, sköna varma strumpor, virkad tröja, pyjamas och världens fulaste men också skönaste mjukisbyxor. Jag har frusit väldigt mycket sedan jag kom hit så varma mysiga kläder är ett måste hahah.


På kvällen åkte vi inn till Muskegon för att äta på en skaldjurs- och fisk restaurant. Åhhh vad gott det var!! Min värdfamilj hatar fisk så det kommer aldrig serveras hemma. Vilket är jätte synd eftersom fisk är min favorit rätt... Så att äta fisk efter att inte ha gjort det på fyra veckor var väldigt uppskattat.



Ännu senare på kvällen hämtade Hannah och Olivia (tysk utbytesstudent) upp mig. Vi hade en bonfire och sleepover vilket var väldigt trevligt. Jag har precis kommit hem från Hannah nu och ska plugga lite, tvätta, gå en promenad och duscha. Ikväll ska jag förmodligen gå på bio med mina värdsyskon och vänner till familjen. 
En dålig bild på mig och Olivia.
Hannah, Olivia och jag.
Olivia, Weston, Hannah, Olivia, jag, Emily.


Hoppas ni haft en bra helg. Bye!

XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: