Väldigt bra helg

Vet ni vad jag ska göra nu??!!! Jag ska faktiskt skriva ett glatt inlägg!! Woho, första gången på väldigt länge.
 
Den här helgen har varit så himla bra, har varit lycklig varenda timme. Det är också dem första dagarna på 4 veckor jag inte har gråtit- yey. Jag får glädjas för dem små framstegen, för det finns ju fortfarande saker som jag måste bli bättre på och hantera bättre, men det har i alla fall gått framåt sedan början av den här veckan- vilket är jätte skönt. 
 
Men nu tänkte jag skriva vad som hänt den här helgen.
Gamet i fredags var faktiskt inte så jätte roligt. Svin kallt, regn, ingen bra student section och vi förlorade igen. Men innan, åh det var så kul att få uppleva. Vi var som sagt med i en parad för skolan- det var alla seniors som var nominerade till king and quee (fyra killar och fyra tjejer) + att freshman's, sophmore's och juniors också ha ett par som är typ "mini" king and queen och representanter för alla årskurser (alla gjorde varsitt flak som tävlade mot varandra, seniors vann🎉) och sen hade vi cheerleaders två flak.
Jag tror ingen här tycker att det är något speciellt, men jag tycker att allt här är så himla coolt, till och med att gå till skolan haha.
Måste ju bara tillägga också att vi seniors vann homecoming veckan. Man fick poäng varje dag för utklädningen, hur man hade dekorerat korridoren och flak och så hade vi lite olika tävlingar i fredags.
 
Efter gamet gick vi till dansen, jag tycker det var jättekul! Jag dansade, sjöng med vänner och det bästa av allt var att jag slappnade av- så himla skönt. När dansen var slut åkte jag, Olivia och Oliva hem till Olivia, (Hehe mycket Olivia nu). Vi låg och pratade ett tag sedan somnade vi.
Jag och fina Nathalie (cheer tjej) som blev junior Queen förra året.
Två jätte dåliga bilder på seniors flaket.
Stephanie, jag och Alexis.
Jade and I.
Jag och otroligt fina Ally som var nominerad till homecoming Queen.
Dem nominerade.
Jag och Stephanie helt blöta under gamet.
Från dansen.
 
Igår vaknade jag tidigt för att åka iväg och träffa Matilda. Vi började dagen i shopping centret, hitta några grejer. Men det är helt sjukt, det säljer fortfarande mer sommarkläder än höst/vinterkläder. Har panik eftersom jag knappt har några kläder att välja mellan här..
Anyways, vi åkte sedan hem till Matilda där det var full rulle, hon har fyra små syskon så ni kan ju föreställa er. Ett av barnen fyllde år så de skulle ha kalas, så vi fick dekorera muffins- mycket roligt. 
Senare på kvällen tröttnade vi på barnen och ville hitta på något så Matilda bjöd dit tre av hennes kompisar. Vi kollade på skräckis och pratade lite bara. Jag var dock fortfarande ganska tyst, jag säger inte så mycket- vilket absolut inte är likt mig!! Men det börjar bli bättre, jag har gjort några små framsteg.
 
Idag spenderade jag mesta delen av dagen hos Matilda, och nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt.
Nu ska jag försöka avsluta det här, lika svårt varje gång! 
Ha det bra❤️
 
Åt världens godaste glass med brownies och oreos😍
Köpte världens coolaste brillor😎
Making cupcakes.
 
 
XOXO
 

KOMMENTARER


ª Emma

Världens starkaste är du <3

Svar: ❤️❤️❤️
Josefine Ekman

2014-10-06 // 06:26:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: