Morfar

När allt äntligen börjar bli bättre så händer det värsta som kunde hända.
En av dem jag älskar mest av allt blev i natt en ängel. Och det suger att jag är på andra sidan jorden inte kan göra någonting. Jag kan inte åka hem, för då får jag inte komma tillbaka. Och jag är inte redo att lämna det här just nu, precis när jag blivit lycklig och börjat bygga upp ett liv här borta. Det gör så ont; att inte få säga hejdå ordentligt till en person som levt vid ens sida sen den dagen man kom till jorden, att inte få säga hejdå till en person som har samma kött och blod som en själv.
Men jag vet att han har det bättre där han är nu. För samtidigt som det faktum att jag aldrig kommer träffa min morfar igen, att jag aldrig kommer få en varm kärleksfull kram från honom gör så ont, så gjorde det ondare att se honom lida.
Men du kommer för alltid finnas i hjärta, jag älskar dig morfar❤️
 
"What doesn't kill you makes you stronger" är det som får mig att fortsätta kämpa just nu. Har ingen speciell lust till något alls. Känner mig bara helt tom. Men jag ska fortsätta kämpa, kämpa för min älskade morfar.
 
Sista gången jag träffade min fina ängel.
 

KOMMENTARER


ª Mamma

Morfar älskade att resa och önskade att ni alla skulle få uppleva så mycket som möjligt!! Han var så stolt!! <3

2014-10-12 // 00:14:20

Usch och fy! Det hände en liknande sak för mig precis när jag kommit till min värdfamilj efter London. Min morfars fru gick bort efter att haft cancer i 10 år. Men känner sig så hjälplös, det är verkligen ingenting man kan göra åt det. Om du vill prata eller något, så kan du bara höra av dig! Kram!

2014-10-12 // 11:59:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: