Chicago

Igår tog jag och mina värdföräldrar en spontanare till Chicago. En mycket fin stad skulle jag säga. Dock hann jag inte se jätte mycket för vi var inte där så länge, men jag fick se/göra det jag ville i alla fall.
Vi började med att gå till sen kända "Cloud Gate". Det var så coolt att se den i verkligheten, man har ju liksom bara sett den på film. 
Till lunch åt vi på The Cheesecake Factory. Herregud vad gott det var!! Behöver nog inte säga så mycket utan låter bilderna tala.
❤️❤️❤️

Sen gick vi bara runt och kollade lite. Det var ganska mycket konst som gjorde staden väldigt fin (Josefine 60år😊). 
Jag fick även TRE saker avbockad från min bucketlist. På vägen dit åkte vi igenom Indiana, och Chicago ligger i Illinois. Det betyder att jag har besökt tre stater om man inte räknar med Michigan (kan ju tillägga att jag klev ur bilen i Indiana, annars hade det inte räknats). 
Totalt har jag besökt 6 delstater- Kalifornien, Florida, New York, Michigan, Indiana och Illinois. I framtiden hoppas jag på att lägga till fler stater på listan.
The Cheesecake Factory och Chicago var ju även med på min bucketlist, så där har vi andra och tredje avbockningarna. 

Mycket lyckad dag måste jag säga!


Har under dem senaste dagarna laddat upp med massor av inlägg, så dem kommer i helgen.

Happy halloween allihopa! Hoppas ni får en grym kväll❤️

XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: