Bucketlist

Bucket list i USA 
- gå på en date
- besöka new york✔️
- besöka minst 3 delstater (förutom Kalifornien & Florida& Michigan)✔️ 
- gå på en drive in bio
- vara med i ett cheerleading lag✔️
- gå på en baseball match 
- gå på ett american fotball game✔️
- äta på 
• taco Bell✔️
• dunkin donuts✔️
• ihop
• the cheesecake factory✔️
- gå på prom
- ta graduation
- gå på bonfire & grilla riktiga s'mores✔️
- åka till Hawaii
- besöka six flags✔️
- survive high school
- go to walmart✔️
- visit Chicago✔️ (var där igår, inlägg kommer)
- see a hockey game with Swedish players💙💛
- buy lunch in school✔️
- shop at mall of America
- ride the yellow school bus
 
 
Här är bara några av de saker jag ville/vill göra under min tid i USA. Dock har jag lite små saker som jag inte skrivit ner. Men som ni kan se så är det inte jätte speciella grejer utan mer sånna saker jag absolut inte kan göra i Sverige.
 
XOXO
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: