När saknaden gör ont

Varför jag inte uppdaterat på några dagar beror på att jag inte haft ett dugg att skriva, jag har inte gjort något speciellt och jag har inte haft lust att skriva om massor av känslor som jag brukar göra. Jag har haft en relativt lugn vecka, jag har varit och hälsat på farmor och farfar där jag lagade en tre rättersmiddag, ätit lunch med min plast mormor, sovit en natt hos min riktiga mormor och igår sov jag med mina favvobrudar som jag inte träffat sen Stockholmsresan. Man kan väl säga att jag hängt med mycket med 70+ människor den här veckan haha. 
Att få träffa mina brudar igen var HELT UNDERBART! vi hade endel att prata om och såklart lite gossip som vanligt. Jag frågar mig ännu en gång hur i hela friden jag ska klara av att vara utan alla mina älskade vänner i nästan ett år när jag saknar ihjäl mig efter dem redan innan jag åkt. Det är många som är borta nu så jag får verkligen prova på att vara borta från dem. Vilket jag upptäckt är HEMSKT. Usch, jag kommer grina så otroligt otroligt mycket när det väl är dax att säga hej då..
 
Favorit i repris


Några bilder från i går💗

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: