4 veckor

Jag ber om ursäkt för urusel uppdatering de senaste veckorna, men som jag skrivit förut så är mitt liv fullproppat just nu, så jag hinner inte riktigt med bloggen varje dag tyvärr. 

I tisdags träffade jag Ebba och Matilda då vi gjorde vårat "hemliga projekt". Det enda jag kan berätta är att det blir av och ni kommer märka av det inom 3 veckor vad det är för något, så håll utkik :) 

Resten av veckan har jag umgåtts med fina vänner, njutit av sommaren och den stekheta värmen (ÄLSKAR DET), varit på släktkalas och sagt hejdå till farmor och farfar som inte var så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Såklart kommer jag sakna dem jätte mycket, men jag tror det  är lite för långt kvar tills jag ska åka för att det ska bli jobbigt att säga hejdå- jag förstår liksom inte att det är ett "hejså vi ses om 1 år" hejdå, utan ett helt vanligt hejdå vi ses snart.

 


Nu är det 4 veckor kvar tills jag åker. Det som nog känns konstigast är att nästa gång det står "23" i kalendern så är det dagen jag ska åka. Jag kommer aldrig mer skriva ett inlägg där månaderna blir färre och färre- för det finns inga fler månader, det är mindre än en månad kvar. Herregud.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: