1 månad

1 månad. 1 ynka månad kvar. Så stört, så så stört. Jag har räknat år, månader och nu kan jag endast räkna veckor och dagar. Sjukt. Var det inte nyss jag skrev mitt 5 månader kvar inlägg? Var det inte nyss jag skrev "bara 100 dagar kvar!!"? Nu är det endast 1 månad, 31 dagar, 744 timmar, 44 640 sekunder kvar. Ingenting med andra ord. 
Om 1 månad just nu befinner jag mig förhoppningsvis på nästan andra sidan jorden i världens häftigaste stad. Men innan det händer ska jag ta vara på tiden med mina underbara vänner och min fantastiska familj.
Nu händer det här på riktigt kära ni, nu åker jag snart.




KOMMENTARER


Jag vet, det är sjukt när det närmar sig...
Lust till länkbyte? :)

Svar: Självklart kan jag göra det! Gör det imorgon när jag har datorn :)
Josefine Ekman

2014-07-23 // 23:39:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: