Träningsvecka

Just nu befinner jag mig i Sälen på en träningsresa med Springtime. En träningsdag är över och jag har redan ont i kroppen.. Så vi får väl se hur det här går haha. Vi har kört 5 träningspass idag men vi kommer troligen inte kunna köra så mycket hela veckan dock. Men jag älskar det verkligen, att känna att man har tränat hårt är det bästa som finns!! Det enda vi kommer göra den här veckan är att träna, äta och sova. Underbart. Torsdag ser dock lite annorlunda ut, för då fyller lilla jag hela 18år. ÄNTLIGEN!! Men hur den dagen ser ut får ni veta senare i veckan.









Om vi ska prata lite USA så är det nu 19 dagar kvar tills jag åker. Är bara så himla himla taggad just nu, vill åka nu med det samma!!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: