Sista resan

Jag är nu på väg hem efter den sista "resan" innan USA. Nu ska jag bara vara hemma och ladda inför USA, dock är ju det bara 1 1/2 vecka! De två senaste dagarna har varit helt underbara, det var länge sedan vi hela (nästan hela) familjen hittade på något, så jag uppskattade det verkligen! Det hade ju varit bättre om min mellersta storebror hade varit med också, men man kan inte få allt här i världen. 
I måndags var vi på Ullared, jag kunde ju inte köpa speciellt mycket men en del små saker som jag behöver ha med till USA fick jag med mig. Nu har jag snart införskaffat mig allt jag behöver inför min stora resa, vilket känns jätte skönt!


I går åkte vi vidare till Göteborg och Liseberg. Åh det var så himla himla kul och mysigt!! Det var jätte länge sedan jag var där så det var kul att åka alla karuseller igen. Favoriten var helt klart Helix!!😍 nu längtar jag ännu mer tills jag ska till six flags i New York, älskar verkligen karuseller!!
Direkt när jag hade vaknat imorse var jag tvungen att säga hejdå till min yngsta storebror då de åker till Mallorca på lördag och kommer hem den dagen jag åker. FY vad jobbigt det var, tårarna bara strömmade ur mina ögon, jag kunde inte sluta gråta. Hemskt var det!! Kommer sakna honom (eller alla mina bröder) så galet mycket.. Nu insåg jag VERKLIGEN att jag ska vara borta i nästan 1år. Efter det gick vi ner för att ära frukost, så då kändes det lite lite bättre haha. ÄLSKAR hotellfrukost!!❤️

😍😍

Trotts det jobbiga avskedet så är jag fortfarande jätte taggad och jag känner mig så redo man kan för att åka. Jag tror inte man kan vara helt redo, för vem kan egentligen vara redo att flytta från ens liv och trygghet när man är 18år?

XOXO


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: