Sista natten hemma

Ja nu är jag äntligen här, sista natten i min säng och i mitt hus för 10 månader. För imorgon ska jag nämligen tillsammans med mamma, pappa och Frida åka till Stockholm och sova kvar är över natten. Vi kände att det blir smidigast så, annars hade vi behövt åka vid 02 på natten vilket inte var så lockande. Vi åker redan imorgonbitti så det blir en heldag i våran underbara huvudstad. 
Jag har väldigt blandade känslor just nu, avskeden idag gjorde mig lite, eller väldigt, rädd faktiskt. Det här året kommer absolut inte bli lätt- MEN det kommer vara VÄRT det! Det sista alla mina vänner sagt till mig är att jag ska NJUTA och TA VARA på tiden. Det är det jag ska sträva efter det här året, det jag ska leva efter.
Åt favvo maten en sista gång på 10 månader..
Mina färdigpackade väskor. Efter mycket om och men var jag till slut tvungen att byta den stora väskan. Som jag skrev för någon dag sedan så hade jag 5 kg övervikt redan innan jag var färdigpackad så fick jag byta till en lite mindre väska som inte vägde lika mycket som den innan. Den väger fortfarande liiite för mycket (trotts att jag tog ur ganska mycket när jag bytte väska). Dock är det bara 1.9 kg så vi hoppas på det bästa, annars betalar vi för övervikt. Den mindre väskan (leopard) får i Sverige väga 8kg (väger nu 10...), men får väga 18 kg i USA, så när jag åker till värdfamiljen så lägger jag över lite grejer till leopardväskan från den stora.
 
XOXO
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: