New York

Som sagt så är jag nu framme i New York. Resan gick bra ock jag mår bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag trodde att jag skulle gråta hela resan men det gjorde jag inte. Att säga hejdå var väldigt svårt och jobbigt. Men jag är så otroligt tacksam att mina underbara föräldrar låter mig uppleva min absolut största dröm! Kan aldrig tacka dem tillräckligt mycket. Så fort vi hade gått igenom säkerhetskontrollen så kändes allt bättre! Vi var 9 svenskar som flög från Arlanda och vi alla passar jättebra tillsammans, så det känns också toppen! Jag tror verkligen vi kommer ha kul dem här 5 dagarna tillsammans. Flygningen gick relativt fort och känslan att landa i New York var så himla härlig. Att gå igenom säkerhetskontrollen när vi kom fram gick också bra, var sjukt nervös innan, så att ha det över är en stor lättnad! 
 
Just nu sitter vi på vårat hotellrum och bara chillar, om tre och en halv timme ska vi samlas där nere för att äta och senare ett möte. Just det, vi är 105 utbytesstudenter på detta soft landing camp!! 105 stycken?!! Sjukt många, men ändå kul.
 
Som sagt så känns allt jättebra och jag längtar inte hem än. Ha det då bra där hemma så hörs vi förmodligen imorgon.
Vårat hotellrum
 
XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: