New York- day 2

Hej allesammans! jag hoppas att allt är bra med er där hemma, här i New York är det bättre än bäst! jag kunde aldrig tro att det skulle bli så bra som det faktiskt är. Människorna här är helt underbara, speciellt svenskarna. Det känns som vi har känt varandra jätte länge när vi egentligen träffades för första gången igår.

Idag, dag 2, i New York har vi varit på en sightseeing. Vi har bl.a sett Chinatown, little Italy, Time square, central park, SOHO, NOHO, Broocklyn, Grand central, Greenwich, Manhattan, ground zero mm. Allt, precis allt, var så himla fint och coolt! Så kameran har används flitit. Dock så är jetlaggen väldigt jobbig. Vaknade vid 5 imorse och kände mig trött redan efter lunch, men förhoppningsvis så försvinner den snart. Förutom det så har dagen varit perfekt. Nu ska jag sova så ska sluta skriva, ni får se bilder istället.

Jag, Matilda, Elin, Hanna// Elin, Matilda, jag.
Jag & Matilda// Hanna & Hanna.
 
Jag & Elin.
The friends building till höger.
 
 
 
 



N
 
 
 
Några av killarna// Clara, Ebba, jag, Matilda, Hanna & Elin.
Elin, jag, Matilda & Hanna.
Matilda, jag, Elin & Hanna.
Några av dem underbara svenskarna.
Halva våran grupp.
 
XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: