Framme

Guys, jag är framme!! Jag har nu officiellt flyttat till Michigan och Montague. Flygningen gick bra, vi flög först till Milwaukee, sen till Chicago och till sist till Muskegon. Dock var det jätte små plan och jag som inte tycker om att flyga var livrädd under alla flygningar.
Min värdfamilj mötte upp mig med en jätte fin skylt på flygplatsen. Familjen är helt perfekt!! Så himla himla snälla och goa, så jag trivs jättebra med dem. Huset är jätte stort och tomten är gigantisk och de har sex(!!) bilar. De har en stor utomhuspool, studsmatta, liten basketplan, tennis plan, majsfält (japp jag bor på landet) och någon slags lada typ. De sa att de ofta har folk över och jag får ha kompisar här när jag vill, vilket känns super. 
Imorgon ska vi först åka och fixa kort till min mobil, eftersom de hade en utbytesstudent förra skolåret så vet de vad jag ska ha. Sen måste vi tyvärr nog åka och handla kläder. Det är nämligen så att min väska försvann under resan.... Förhoppningsvis kommer den imorgon men det var inte säkert. Typiskt, men med två byten så visste jag ändå att något skulle gå fel! Men men, det finns inget jag kan göra åt saken utan det är bara att försöka göra det bästa av situationen!
I alla fall, efter det ska jag till skolan och välja klasser och sen ska jag träffa cheerlaget och åka i väg på ett game. Det ser jag verkligen fram emot!! Skönt att ha saker att göra så jag inte tänker på Sverige så mycket.

Annars då? Engelskan går väl helt okej, lite svårt ibland men jag kan göra mig förstådd. 
En annan mindre bra grej är att jag blir bara mer och mer sjuk... Tror jag hade feber under dagen och är förkyld och har hosta.. Jätte tråkigt men med halstabletter och Ipren så funkar det!

Jag trivs jättebra här, dock så kom verkligheten ikapp mig när jag kom till huset. Jag ska vara här i 10 månader, utan mina riktiga föräldrar och bästa vänner. Det är jobbigt, men jag vet att jag kommer klara av det! Jag vet också att min värdfamilj kommer hjälpa mig mycket under året. I New York var allt så himla perfekt! Jag levde i en liten lyckobubbla och trodde aldrig att jag skulle längta hem efter året. Men jag inser nu att det kommer att komma jobbiga stunder, men jag SKA ta mig igenom dem! 
Klarar jag det här, klarar jag ALLT!!
Imorse innan vi åkte. Det var jätte jobbigt att lämna alla! Vi kom så himla nära varandra på bara 4 dagar.
Love you guys❤️
På flygplatsen.
Muskegon uppifrån.
Två bilder från huset. Ska fota mer i veckan!!
Mitt älskade rum i 10 månader framöver. Väldigt speciellt och tjejigt men jag älskar det!

Tyvärr blev det inga bilder på flygplatsen för det var ganska mycket folk där och den behövde vi fixa med min försvunna väska. 
Jag ska också säga att internetet här inte är så bra.. Så jag ska göra så gott jag kan med New York inläggen men det tar sådan himla tid att få upp bilderna så får se när dem kommer upp.

XOXO







KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: