Avskedsfest nr.2

Igår söndag hade jag den andra och sista avskedsfesten. Det var så himla trevligt och kul att träffa släkten på mammas sida och även familjevänner. MÅNGA avsked blev det igår och det är såklart tråkigt men det har faktiskt varit lättare att säga hejdå än vad jag trott att det skulle vara. Dock så är dem värsta avskeden fortfarande framför mig. 
Tillbaka till avskedsmiddagen; vi befann oss på en restaurant som heter 4:de våningen som har "utsikt" över Behrn arena (Örebros fotbollsarena). Eftersom ÖSK mötte AIK och vi tycker om (och många andra i släkten också) fotboll, så tyckte vi att det var en bra idé att kunna kolla på matchen samtidigt. Maten var jätte god och det var så skönt att vi inte behövde fixa något alls! matchen var också jättebra och spännande så det blev väldigt lyckat enligt mig. 
 
Tårtan var så galet galet god!!
 
 
Min älskade älskade favorit lillkille<3 han kommer vara så stor nästa gång jag ser honom.
 
Min älskade äldsta storebror<3
 
 
Här är alla smycken jag fått av familj och vänner, ÄLSKAR dem verkligen<3 
Tre berlocker till mitt armband av min äldsta bror, hans flickvän och lille Viggo.
Jätte fina örhängen från gympabrudarna.
Berlock, fin sten och en överraskning när jag kommer hem från älskade Em och Ali// Klöver armband för tur och lycka till min resa från Vendela, Nellie, Sofia och Hanna. Det andra armbandet är från min älskade Emma, det är på latin och betyder "tänk på mig". Varje gång jag har på mig det fina armbandet så tänker jag på dig min älskade älskade vän <3
Dessa underbara brev fick jag av Frida, dem ska jag öppna vid olika tillfällen. 
 
 
XOXO
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: