Avskedsfest nr.1

I fredags hade jag som sagt min avskedsfest för mina vänner. Enligt mig så blev det sååå lyckat och jag tror tjejerna också tyckte det var kul! Jag hade det verkligen svin kul, skrattade hela kvällen och natten lång!

Dem kom vid 17 tiden och då började vi med 5 kamp, efter det så åt vi hamburgare och pratade en massa. Sedan öppnade jag presenter och vi åt lite tårta. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev för presenterna jag fick, blir helt tårögd av att bara tänka på det. Alla presenter kändes så personliga och det kommer självklart hänga med ner till USA. Frida höll också världens finaste tal, jag satt där och bara grät och grät. Det är dem där små sakerna som gör en så himla glad och lycklig! 

Vid halv 10 drog vi upp på stan och en uteservering, lite senare drog vi ut på krogen. Vid kl.3 låg jag däckad i sängen bredvid Frida och det med ett stort leende på läpparna. Jag är så lycklig att jag fått världens finaste vänner, älskar dem alla otroligt mycket!! 

Det sämsta under kvällen var självklart avskeden! Men många av dem kommer jag träffa en sista gång nästa vecka.

Kvällen/natten kunde nog inte blivit så mycket bättre, den var helt perfekt!

Tack så jätte mycket underbara ni för att ni kom och gjorde mig till världens lyckligaste tjej under en kväll och natt♡ 

 
5 kamp
Min älskade barndomsvän Maja som jag var tvungen att säga hejdå till<3
 
Älskade Nellie
Jag och Annie// Emelie och jag
Bästis<3
Jag och Frida// Fina Karro och jag <3
Två av mina favoriter, Emelie och Alicia// Jag och fina Sandra <3
På den andra bilden är det en tröja som jag och Maja gjordde när vi var små, jag har inte sett den sen vi gjorde den så att få den var jätte kul!!
 
 
Dock fick jag inte bild med alla.. men ni vet att jag älskar er alla! TACK ännu en gång! <3
 
XOXO

KOMMENTARER


ª Robex Lundgren http://ghgumman.blogg.se/

Finna bilder

2014-08-19 // 14:35:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: