8 dagar

Hade sista sleepovern med min fina lilleman igår. Det är så blandade känslor, att det är sista gången vi sover över med varandra på nästan 1 år betyder att det snart är dags att åka. Och det gör mig såklart jätte glad, men det är ju samtidigt lite sorgligt också. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Ska jag vara ledsen för alla avsked? Eller ska jag vara glad för att jag snart åker? Är det okej att fortfarande vara glad och bara vilja ge sig i väg trotts alla jobbiga avsked? 
Igår blev ännu ett avsked, av min älskade barndomsvän Emma. Avskedet blev väl ganska dåligt då hon var tvungen att springa till bussen.. Men om du läser det här Emma så ska du veta att jag älskar dig otroligt mycket♡ 
Malin och jag gick ut på en promenad ock satte oss vid slottet igår kväll.
♡ 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: