1 vecka

En endaste vecka kvar tills jag står på Arlanda och börjar mitt stora äventyr. EN VECKA??!!
Min sista vecka i Sverige kunde inte börjat bättre- jag fick vakna upp bredvid min bästis. Hela dagen och kvällen kommer att spenderas med henne vilket är så behövligt! 
Men ännu en gång sköljer den där stressen som en stor våg över mig som den gjorde i början av sommaren. Jag känner att jag har planerat in lite för mycket för att jag ska kunna andas emellanåt. Mitt schema är så fullproppat att jag knappt har en endaste timme till att bara sitta ner för mig själv. Såklart är det roligt att ha något att göra hela tiden och träffa mina underbara vänner, men jag är en sådan person som MÅSTE vara för mig själv ibland, jag måste få ha dem där stunderna där jag bara sitter själv på mitt rum. Men dem senaste veckorna har jag haft personer runt omkring mig HELA tiden, jag har gjort något VARJE dag. Egentligen så skulle jag nog bara behöva en dag då jag stannar hemma och är för mig själv, men samtidigt så vill jag inte det. För jag kommer inte träffa människorna som finns här på över 10 månader.
En ganska stor stressfaktor har dock släppt från mina axlar, min avskeds-/18års fest. Den ägde rum igår men jag kommer skriva ett enskilt inlägg om det.
 
Jag har en vecka kvar i Örebro, i mitt hus, med svensk mat, med svensk kultur, med mina vänner, med min familj. Jag har en vecka kvar tills jag får uppleva min STÖRSTA dröm. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: