Skickat till USA

YEY, nu är mina ansökningar på väg till USA!! Så OTROLIGT skönt! Dock fick jag några mini kompletteringar som tog typ en halv timme att fixa, det ända dåliga var väl att jag behövde ta ännu en till spruta.. Så nu ska jag alltså ta två till i sommar.
Efter att CETUSA har acceptera mig så kommer de leta efter en värdfamilj!! Kan inte fatta att detta händer, att detta händer MIG!?
Här är mitt personliga brev, i nu läget vill jag inte lägga ut det men ni ser ju lite i alla fall;)
Om det är några som vill kan jag lägga ut de 9 bilder jag skickade med, inte för att jag har många läsare men släng in en kommentar i sånna fall och även om ni har en fråga svarar jag gärna på den så gott jag kan!

Ha det bäst, puss hej


KOMMENTARER


ª Anonym

jaa! lägg upp bilderna :)

2013-11-26 // 17:54:37
ª Anonym

Ohh bilder skulle va kul att se!

2013-11-26 // 18:10:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: