Lyckorus

Hejsan alla fina läsare!
Har en form av lyckorus just nu! fick precis ett mail från Jonatan, som är min kontaktperson här i Sverige,  där det stod att jag nu är OFFICIELLT ANTAGEN hos CETUSA!!
Herregud, det betyder alltså att det är 100%(peppar peppar ta i trä, hehe always) att jag kommer att åka som utbytesstudent till USA! åhh nu känns det verkligen på riktigt! 
jag ska åka,
jag ska få uppleva min dröm,
jag ska lämna hela mitt liv och börja ett nytt på andra sidan jorden.
Helt sjukt.
 
I och med detta betyder det också att de nu börjat leta efter en värdfamilj. Nu börjar den otåliga Josefine visa sig igen och jag kan knappt vänta tills det är augusti då jag troligtvis kommer att åka i väg.
 
Den här dagen har varit allmänt bra. Vi har haft volleyboll tunering i skolan som var super kul! förutom att man tävlar i volleyboll (som för övrigt är helt crazy med tanke på att jag går på ett idrottsprogram) så utser de vem som har klätt ut sig bäst. Och såklart glider min klass in och vinner det hela med utklädningstävlingen (den VIKTIGASTE tävlingen enligt lärarna) har fått mig många goda skratt idag i alla fall!
puss å hej leverpastej från en överlycklig tjej! <3 <3 <3
 


Ja här är vi, killarna som tjejer och tjejerna som killar 


KOMMENTARER


ª Ebba Lenntoft

Åhh grattis!!!! Jag fick exakt samma mail igår och jag är fortfarnade i extas!! Shit, vad jag längtar till värdfamilj-samtalet haha!

Kram på dg :)

Svar: Tack! Grattis till dig också!!
Vill bara då samtalet nu!
Kram :)
Josefine Ekman

2013-12-20 // 14:06:12

SV:
Hej! Åh vad kul att du också ska åka! Jag längtar som bara den!
Absolut kan vi länka varandra, fixar det på en gång :)
Kram!

2014-01-03 // 17:45:48

Hej! Åh va kul, självklart kan vi göra det!! Länkar dig direkt:) Och grattis till dig till antagningen i USA, vad avis man blir!!:D Kram

2014-01-04 // 14:52:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: