Längtan, spänning & nyfikenhet

Längtan, spänning och nyfikenhet är nog de tre ord som förklarar mina känslor just nu. Ett utbytesår handlar om så mycket mer än bara att vara borta 1 år. Man måste förbereda sig för att ens klara av en sådan sak. 
Men ändå så kan jag inte föreställa mig hur mitt år kommer att bli, eftersom jag inte vet hur någonting kommer bli så är det svårt att förbereda sig, men jag försöker. 
Jag vet att jag skriver i varje inlägg att jag vill åka nu, och det kommer jag fortsätta med för det är nog det enda sättet jag kan förklara mig på. Jag vill inget annat, jag vill uppleva USA nu. Och på ett sätt känns det som att jag snart kommer åka. Om 3 dagar är det jullov, jag har något in planerat varje dag så det kommer vara över på några sekunder. Sen är det vårterminen, den bästa terminen! Då är det proppat med lov och lediga dagar och massa skoj händer så det kommer gå snabbt det också. Sen är det den bästa årstiden på året; SOMMAR!
Och om man tänker efter så är det inte jätte långt kvar till sommarlov, i alla fall om man tänker som mig; det är längre sen sommarlovet 2013 började än vad det är kvar till sommarlovet 2014 börjar!! :):):)

Ingen annan än utbytesstudenter förstår den känslan jag har. 
Jag går och väntar varje dag på att Explorius ska ringa och säga att de har hittat en värdfamilj till mig, dock kommer det gå några månader (hoppas hoppas hoppas att det inte blir så många!) innan jag kommer få de samtalet. Det suger, verkligen. 
Jag helst vill börja packa nu och köpa de saker som fattas nu på direkten. Jag vill härifrån och jag är redo att lämna.

Här är en lista på NÅGRA saker jag ska göra innan jag åker. Sen bockar jag för när det är den dagen å tillslut är jag framme i mål! På detta sättet känns det som att tiden går fortare (fick idén från fig Fanny:))


I helgen umgicks jag med mina babes. I fredags var i hos Emma & hade det trevligt & i lördags hade vi julmys med massa bak, julmusik, bastu, bad & skratt! Åh vad jag älskar dem!!<3



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: