Homecoming week

Den här veckan är den så kallade "Homecoming week". Det betyder att varje dag kommer det vara ett tema och man ska klä ut sig och på fredag så avslutas veckan med pepp nånting som jag glömt namnet på, ett game och tillslut en dans.
Vi har även fått röstat på en homecoming king and queen. 

Detta är teman för veckan:
Måndag- professional sports day.
Tisdag- neon day.
Onsdag- floral day.
Torsdag- tema dag, då alla årskurser är olika årtal. Seniors är 50- tal.
Fredag- blue and white. GO WILD CATS.

Idag var det alltså professional sports day, jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Men tillslut bestämde jag mig för att ta min svenska Zlatan tröja- måste ju få visa upp Sveriges stolthet.


Det var en tjej som hade en Redvings hockey tröja på sig med Zettergren på ryggen, mitt Sverige hjärta blev ganska stolt då💙💛

Måste också få visa en bild som jag tycker jätte mycket om på mig och mina värd föräldrar.


XOXO



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: