Ingen mer podcast

Tyvärr så kommer vi inte att fortsätta med våran podcast. Det pga hur jag har mått och för att vi inte riktigt har tid. Jag tycker det är jätte synd, men vi kanske spelar in något när vi kommer hem istället. 
Men jag hoppas att ni tycker att bloggen räcker!

Kan väl också tillägga att jag den här veckan inte kommer uppdatera så mycket, jag måste fokusera på att fixa allt här borta och på mig själv ett tag.
Men ge inte upp bloggen helt! För jag är tillbaka senast nästa vecka.

Ta hand om alla ni älskar, visa uppskattning och njut av att ni är runt era nära och kära.
Inte så passande bild.. Men ville visa en bild på min fina hemstad nattetid. Trodde ALDRIG att jag skulle säga det; men jag saknar att gå på Örebro's gator.

XOXO

KOMMENTARER


ª Maria Eklund

Kramar till dig

2014-10-16 // 17:19:36

Vad använder du för kamera nu när du är iväg? Har du en systemkamera eller använder du dig bara av mobilen?

Svar: jag svarade på din fråga med svaren från frågestunden :)
Josefine Ekman

2014-10-17 // 22:53:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: