Visumansökan

ÄNTLIGEN är jag klar med min visumansökan, eller jag ska ju till ambassaden- SEN är jag HELT klar <3<3<3
Jag, mamma och pappa har suttit i flera timmar med den där förbannade ansökan, till en början utan resultat. Men tillslut hade vi fyllt i alla (otroligt dumma) frågor, scannat in min bild och bokat tid till ambassaden. Dock så var jag tvungen att ringa till amerikanska ambassaden och be om hjälp (ni som känner vet att jag HATAR att ringa, och nu skulle jag dessutom prata engelska) men det gick bra så jag lite stolt över mig faktsikt. Haha ni skulle ha sett mig innan, började typ gråta och satt och skakade när signalerna gick fram. Den 9 juli 08.30 har jag fått tid, någon annan som ska dit då?
Jag har faktiskt varit väldigt stressad över det här med visum, så det känns sååå skönt att jag nu har en tid bokad! Ännu en sak som jag kan stryka från listan på vad jag måste göra innan jag åker. Skönt.
 

KOMMENTARER


Ååh jag ska också den 9 juli! Och 8.30, hahah konstigt att man kan ha samma tid. ;) Men ska bli riktigt skönt att få det gjort och slippa fundera över det mer!

Svar: Åh ja då kanske vi stöter på varandra! :) när tänkte du gå dit? Är verkligen suuuper nervös..:/
Josefine Ekman

2014-07-01 // 23:58:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: