Svar från värdfamilj mm.





Några bilder från igår när jag umgicks med min bror och hans familj och mormor.
Igår kväll mötte jag upp Maja, vi köpte med oss pizza och lite godis och satte oss i Stadsparken i någon timme. Vi pratade konstant i flera timmar, det är så skönt att ha sånna vänner som man kan prata om allt med! Det ät så himla nödvändigt nu innan avresa också!!
Igår fick jag även ett meddelande från min värdfamilj att de fått paketet jag skickade förra veckan. De skrev även att de ska ta mig till skolan redan första dagen för att välja klasser och visa mig runt osv. De tyckte också att jag skulle följa med cheer laget till matchen den 28 augusti, som jag nämnt tidigare, för att lära känna folk innan skolan börjar. Såå, det ska jag göra. Längtar verkligen ihjäl mig nu!! Jag har fått kontakt med en till i laget och jag är vän på Facebook med nästan alla i laget så jag längtar jätte mycket tills jag äntligen får träffa dem!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: