Från botten till toppen

Har under den senaste veckan verkligen insett vad jag gett mig in på, att jag ska lämna alla jag älskar, jag ska lämna min trygghet och åka till ett land helt själv där de inte pratar mitt modersspråk. Om jag ska vara ärlig har jag tänkt vad jag håller på med. Kommer jag att klara av det här?
Men allt vände efter att jag träffade bästis för en fika på stan idag. Hon ska också till USA i sommar men som au pair, så vi pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt och väldigt mycket om året i USA, och det var så himla skönt! Jag insåg också då att det är är min STÖRSTA DRÖM och jag vill inget annat än det här!! Hon är den ända vän jag har som jag verkligen kan öppna upp mig gällande utbytesfronten och ända känna att hon inte tröttnar, hon lyssnar alltid och det behövs verkligen, speciellt nu! 
Och jag blir ännu mer taggad när jag läser alla utbytesstudent bloggar. Så nu är jag 100% taggad på allt igen! :):):)
En annan superdupermega kul grej är att jag ska på One Direction den 14 juni!!! YEY, mamma ringde i lördags och överraskade mig med att ha köpt två biljetter! Längst fram dessutom! Åh vad glad jag blev, världens bästa mamma!!
Sleep well everybody!

Bjuder på en bild på min underbara klass, bästaA12. Bara för att jag ska lämna dem här personerna om några månader så har vi blivit ännu tajtare, är det inte typiskt? 


Här är även en bild på mig och bästis från i somras 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: