Tiden rinner iväg

Hejsan mina få läsare!
Ja just nu är ni inte så många men förhoppningsvis ökar besökare ju närmare jag kommer till avresan. Men iaf nu till dagens inlägg.
Många tankar flyger runt i min skalle just nu, är så otroligt peppad och nu har allt dragit igång på riktigt. Tiden går så oerhört fort så jag vet knappt vad det är för månad. Och just det skrämmer mig lite. 9 veckor har jag nu gått i skolan, 9 veckor av mitt andra år på gymnasiet. Nu är det bara 1 vecka kvar till höstlov, om 2 veckor drar jag till Turkiet med mamsi och papsi för en veckas stenhård träning. Sen är det bara några få veckor kvar till jullovet. Hallå, hur konstigt är inte det? Veckorna bara svischar förbi och snart står vi där och skålar för ett nytt bra år. Vårterminen känns så långt borta men om veckorna fortsätter att gå så här fort så är vi snart där. Sen blir det sommarlov och det kommer äga fett, det känner jag på mig redan nu, även fast det kommer innehålla massa blandade känslor. Sen, ja då ska jag åka. 
 Har endel roliga saker in planerade under vintern/våren, ska b.la åka till Sälen med mina girls, ska på bröllop på Mallorca, besöka huvudstaden ett antal gånger, se mina bästa vänner ta studenten, se One Direction live för andra gången,  förhoppningsvis träffa några utbytisar och självklart umgås med vänner och familjen.  Dessutom händer det massa grejer på utbytesfronten just på våren så det ser jag mycket fram emot.
Dock så förstörs friheten och lyckan av plugg, plugg och ännu mera plugg. 
Börjar redan ta vara på tiden med mina vänner och tänker ofta "om ett år är jag inte här med dessa underbara människor längre" så därför försöker jag le varje sekund som jag är med dem personerna som jag tycker om. Har även börjat få lite små ångest över att jag ska lämna min klass. Så underbar, bästaA12❤
Men nu ska jag njuta av tiden jag har tillsammans med mina vänner och familj, ska göra det här "sista året" det bästa någonsin (förutom att mitt år i USA ska bli bättre förstås)
Mina bästa vänner, åh vad jag kommer sakna er!!❤️

Puss & kram 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: