Bilder

 
Fick faktiskt två kommentarer då de ville att jag skulle lägga ut bilderna som jag skickade med i mina ansökningar. Så eran önskan är min lag!
Blir så otroligt glad när jag får kommentarer! att gå in på bloggen och se att det faktiskt är en del som läser det jag skriver gör det så mycket roligare! många kramar till er!! :)
 
Jag och min brorson Viggo.
 
Handstående bild från Thailand, det är en sån där bild som jag alltid tar när jag är utomlands. Har tränat gymnastik i nästan hela mitt liv (dock slutade jag för snart 2 år sedan..) men ska föröka komma med i cheerleading laget i USA!
 
Älskar att åka snowboard och skidor, där av att jag skickade med bilden.
 
Några av mina närmsta och underbaraste vänner!
 
       
Jag innan skolavslutningen den här sommaren.
Mitt f.d underbara lag!
 
 Jag på midsommar. Tänkte att det kunde vara lite kul för dem att se någon av våra traditioner!
 
Jag och pappa när vi tränar karate och självförsvar. Tog med den här bilden för att jag ÄLSKAR att träna och det är väldigt viktigt för mig!
Sist men absolut inte minst: min underbara familj -en bror + min absolut bästa bästa vän!! En bild som behövde vara med.
 
Ja, de här bilderna skickade jag med! hade ett litet "tema" på det hela, försökte att ta med de alla årstiderna + alla saker jag älskar att göra. Hösten var väl det enda jag inte fick med så tyckte jag lyckades ganska bra! Man kunde även skicka med en bild på hur man bor, men tyckte inte att det var så viktigt så om min blivande värdfamilj vill se det så skickar jag det privat istället!
Måste även tillägga till mina tre andra bästisar, Emma, Malin och Maja: jag vet att vi tog massa kort och jag skulle ta med ett kort på oss, men.. asså jag hittade verkligen inte någon bild som blev bra, så sorry kompisar! men ni vet att jag älskar er i alla fall. <3<3

Kan väl också tillägga att jag tog med årets skolfoto som "profil bild" på min ansökan, men den vill jag inte visa hehe.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: