Friday night--> game night

Hej alla goa läsare, hur mår ni? Jag mår väldigt bra för tillfället. Är det inte konstigt hur känslorna bara kan vända helt plötsligt? Från att vilja åka hem varenda sekund till att må väldigt bra här. Jaja, det är väl sånt jag får stå ut med. Det viktigaste är i alla fall att jag mår bättre nu och inte planerar att avbryta min resa.

Nu till kvällens aktivitet; kom hem från gamet för ca. 1 timme sedan och ska snart gå och lägga mig. Är verkligen super trött (som alla andra dagar..)
Gamet var jätte roligt men det SPÖregnade HELA matchen. Men jag älskade varje sekund jag stod där framför läktaren! (Trotts att jag klantade till det några gånger haha) Tyvärr förlorade vi även denna match, och tråkigt nog under dem sista sekunderna.. Men men, nya tag och nästa vecka är hemmamatch vilket tydligen är ännu roligare.
Imorgon är det fullt upp, först ska jag och min värdfamilj på någon slags utbytespicknick med min kontaktperson och några andra utbytesstudenter. Sen kommer människor från youthgroup hit men jag kommer inte kunna vara med så länge för senare under kvällen ska jag och ett ganska stort gäng hem till en av Stephanie kompisar, Olivia, där vi ska ha bonfire, grilla s'mores och ha sleepover. Det ser jag mycket fram emot!!

På söndag efter kyrkan ska jag äntligen få träffa Matilda igen, vi ska bara prata ut och umgås.

Som ni ser så är jag ganska upptagen denna helg så får se hur mycket jag hinner uppdatera, annars hörs vi om några dagar. 
Adios!
Före gamet.
Fina Alexis och jag. (Lägg märke till hur fint våra hår är, detta höll sig dock inte länge..)
Rain❤️❤️
Alexis, me, Stephanie angNathalie.
Stephanie, me and Alexis.
Mr.Todd, Alexis, Nathalie, me and Stephanie.

XOXO


 




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: