7 september

Den här helgen har varit riktigt jobbig! Min hemlängtan har tagit över totalt.. I lördags förmiddag hade jag videosamtal med min fina Emma, så otroligt skönt att bara få höra hennes röst och veta att hon och alla tjejerna mår bra. Resten av dagen satt jag bara inne, fixade lite med korten jag har med mig och pluggade lite. Jag var även tvungen att berätta för min värdmamma att jag inte mår så bra just nu. Jag kan liksom inte gå runt och gömma mig varje gång jag känner mig ledsen. Så det kändes lite bättre efteråt, men klumpen i halsen fanns där hela tiden. På kvällen, vid 9 tiden åkte vi för att köpa glass. Det händer väl bara i USA, haha. Svin god var den och väldigt väldigt stor!
❤️❤️❤️


Idag började jag dagen i kyrkan som alla söndagar kommer göra. När jag kom hem videosamtalade jag med bästis. Jag kunde verkligen inte sluta gråta. Vi pratade verkligen om ALLT, och vi höll på i nästan två timmar. Orden hon säger till mig får mig att vilja fortsätta kämpa och inte ge upp. Jag ska tänka på alla våra promenader vi tagit och pratat om USA, hur gärna jag vill det här och hur länge jag drömt om det.

Senare under dagen kom det endel ungdomar hit och vi körde någon skjutlek typ. Vi var två lag och så ska man gömma sig skjuta varandra med pistoler med småkulor i typ. Det var ganska kul faktiskt, men det gjorde svin ont att bli träffad haha.
Nu på kvällen har vi varit hos ett par som familjen känner som har en kinesisk utbytesstudent. Även en annan familj som också har en kinesisk utbytesstudent var dit bjuden. Det var kul, vi åt hamburgare (standard), spelade badminton och pratade lite.
Nu är vi hemma igen och jag ska gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp svin tidigt imorgon...
Innan jag pratade med Frida.
Och efter haha.


Ha det bra.

XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: