Världens bästa sport

Igår var det det sista gamet för säsongen och där med allra sista gången vag stod på en amerikansk fotbolls match och hejade som en cheerleader. Om jag ska vara helt ärlig känner jag mig helt till just nu. Cheerleading har verkligen varit min "må bra medicin" här borta- det som alltid fått mig på andra tankar och fått mig att må bra för några timmar.
Jag har skrivit det förut och skriver det igen, jag kan verkligen inte beskriva känslan av att stå där och heja på min skolan som en cheerleader i USA. Vi börjar matchen med att hålla upp en poster som killarna springer igenom, vi springer in på planen samtidigt som bandet spelar våran skolsång, vi gör lite kast när killarna blir uppropade, vi skriker, hejar, skrattar och jublar till skolans framgång konstant från 7-10. Vi dansar och gör armhävningar när Wild Cats gör touch down och alla bara skriker av lycka. Det är så häftigt, otroligt häftigt! Fredagar har varit min favorit dag pga att vi har game på kvällen. Det är det jag ser fram emot hela veckan. Vad ska jag nu se fram emot och längta till?
 
Bara så här dagen efter så saknar jag det jätte mycket och bara tanken av att jag aldrig mer kommer stå där får mig att vilja spola till ska tiden till min första träning. Jag kommer sakna att inte träffa mitt fina lag och min underbara tränare varje vecka, de har verkligen hjälpt mig så det är väl såklart att det känns att det här nu är över. 
Men det är väl just tanken att "jag kommer aldrig stå där igen" som gör det så himla jobbigt.
 
Jag är så otroligt tacksam över att jag fick vara med i det här laget, träffa alla underbara människor, skapa nya minnen och prova på en sport som för alltid kommer vara stor del av mig själv.
 
Bildbomb från säsongen.
Första träningen❤️
 
 
 
 

Vi seniors.
<3
Min bästa stunt grupp.
Världens bästa coach.

 
 XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: