Homecoming day

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat bra den här veckan, men det har gått i 110 varje dag så har inte riktigt haft tid till att blogga.
Början av den här vecka var riktigt riktigt jobbig, några av dem jobbigaste dagarna i mitt liv. Men just nu känns det faktiskt ganska bra, så jag hoppas att det kanske börjar bli bättre nu.

När var senast jag skrev ett inlägg? Måndags, alltså proffesional sports day. Här har ni bilder från resten av veckan.
Tisdag: neon day.
Onsdag: floral day.
Torsdag: tema dag, då seniors var 50- tal.
Fredag: Blue and white💙

Jag har nästan precis kommit hem från skolan och ska snart åka i väg igen. Idag är ju dem dagen ci laddat för hela veckan här. I slutet av skoldagen samlades hela skolan+ mellan och lågstadiet i the gym. Där uppträde vi cheerleaders med ett program vi tränat på sedan skolan började. Vi körde även lite cheer med footballs killarna, haha det var så himla kul att se!!
Känslan där inne var också grym, vissa säger att skolspiriten här är jätte dålig men om man jämför med Sverige så är det ju jätte mycket! 
Om man inte tänker på min hemlängtan så har väl den här veckan varit ganska bra, i alla fall efter i onsdags. Det var fler och fler för varje dag som klädde ut sig också så det var kul! Men jag är stolt över mig själv att jag var med varje dag😊
Här är lite bilder från veckan:
JA, det är en riktig kyckling haha.
Jade och Shawna.
❤️❤️❤️
Alla årsklasser dekorerade din korridor och tävlade mot varandra.

Som sagt ska jag snart i väg igen, då vi ska vara med i en parad och sen ska vi cheera på gamet. Efter det så är det ju den traditionella homecoming dance. Tyvärr (är jätte besviken) så är inte homecoming så stort här, så det är endast homecoming king and Queen som klär upp sig.. Jag kommer ju också direkt från gamet så kommer ju vara lagom fräsch. Men men, det kommer nog bli bra i alla fall! Efter dansen ska jag och några tjejer hem till Olivia (inte utbytesstudenten utan en annan Olivia) för movie night. Mysigt mysigt!

Helgen är också fullspäckad, ska träffa Matilda imorgon och så ska jag sova hos henne. Så dem här dagarna kommer nog bli riktigt bra, ingen läxa har jag heller.

Hoppas allt är bra där hemma!

XOXO








KOMMENTARER


ª Sophia Waern-Bugge http://sophiaiusa.blogg.se

Måste bara säga att jag tycker du är såå stark som kämpar emot din hemlängtan!! Kramar<3

Svar: Åh tack så jätte mycket! ❤️
Josefine Ekman

2014-10-03 // 22:48:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: