23 oktober

Idag är en speciell dag pga två anledningar.
1. Jag har idag befunnit mig i USA i två månader. Två månader låter så himla lite, men jag har ändå varit här i över 60 dagar nu och det ska jag vara stolt över. Och jag ska vara riktigt stolt över mig själv att jag fortsatt kämpa. För jag har verkligen inte haft det lätt. 
Det är så läskigt; hur mycket det har förändrats på bara två månader, hur mycket jag har förändrats på bara två månader. Jag är inte alls den Josefine som stod på Arlanda för 60 dagar sedan. Men det är väl lite skrämmande också, för jag vet inte hur dem där hemma kommer reagera på "den nya Josefine". Men något som inte har förändrats är kärleken till min familj och mina vänner♡
Kör på en #tbt från New York. Helt sinnessjukt hur mycket jag saknar det här. Dem bästa dagarna i hela mitt liv.



2. Idag är det en väldigt speciell födelsedag, nämligen min älskade bästa mammas födelsedag. 
Jag trodde innan jag åkte att jag var tillräckligt gammal och mogen för att flytta ifrån min mamma, men jag har fått bevisat för mig nu att det spelar ingen roll hur gammal jag är, eller hur mogen jag är; jag kommer alltid behöva ha min mamma vid min sida.
Om inte hon (och pappa♡) inte funnits för mig och stöttat mig så mycket som dem har gjort dem här månaderna, så hade jag varit hemma för länge sedan. Hon finns alltid där för mig och det är därför hon är min hjälte.

Grattis ännu en gång världens bästa mamma! Jag älskar dig♡
Det här är den sista bilden jag har med mina fina, underbara och bästa föräldrar❤️



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: