4 dagar

Det är så himla mycket känslor inom mig just nu som håller mig vaken om nätterna. Jag vill bara ge mig i väg, men de värsta avskeden finns kvar och det gör att jag bara vill stanna hemma och gå det sista året i skolan.

Alla frågar om jag är nervös, men helt ärligt så är jag inte det, inte än. Jag skrev ju i början av sommaren jag insett vad jag gett mig in på, men under sommaren har jag liksom tappat bort det. Jag förstår det inte längre, jag kan inte förstå att jag ska lämna allt och alla. Fast det kanske är lika bra, annars hade jag varit livrädd just nu. Vilket är ännu ett stress moment och det behöver jag verkligen inte just nu.

Kaos på övervåningen!
Min väska just nu som väger 5kg för mycket.....

 


KOMMENTARER


Lycka till fina du! Du kommer få en helt fantastisk upplevelse, hoppas att allt går bra för dig :)

2014-08-19 // 14:56:47

Svårt o veta va man ska ha me sig :/

Svar: Ja det var jätte svårt men det gick! :)
Josefine Ekman

2014-08-23 // 22:56:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: