18år

Nu är ÄNTLIGEN även jag 18år. För er som inte känner mig så ska ni veta huuuur mycket jag längtat, väntat och tjatat på den här dagen. Jag är så himla lycklig nu att jag är 18! Helt klart bästa födelseåldern än så länge!! Jag hade en helt underbar dag, jag blev väckt av mamma och pappa som kom in och sjöng och hade med sig presenter och en godis bricka som de gör varje år. När jag väl kom upp tog vi ett glas champagne och sedan gick vi till Waynes coffee för att äta frukost. Därefter körde jag och Emma ett stenhårt träningspass på gymmet, väldigt jobbigt men galet kul! Sen tog vi våra trötta kroppar till spa avdelningen för bastu och avslappning. Även där blev det ett glas champagne och en kycklingsallad. Efter med körde jag och mamma en sjukt kul danspass, jag har under den här veckan fått upp kärleken till dans igen vilket är väldigt kul!
På kvällen åt vi plockmat och drack gott, vi gick även på en föreläsning som var så sjukt bra- har inte ens ord för hur bra den var. Det var Per Johansson som är ledare för glada Hudik som höll i föreläsningen. Ni som har chansen att lyssna på honom- GÖR DET!!
Ledarna hade fått reda på att jag fyllde år, så hela salen med 200 pers ställde sig upp och sjöng för mig och jag fick även en liten tårta. Ganska pinsamt men ändå lite kul!
Ja sen var dagen i princip slut.. eller jag beställde en drink i baren sen gick vi hem igen. Sammanfattningsvis så var min 18års dag väldigt bra! Den 15 ska jag firas/ha avskedsfest för vänner och den 17 för släkt och vänner till hela familjen så än är det inte riktigt slut!  
En sammanfattning av hela veckan kommer förmodligen på söndag, ha det bra så länge!
Bildbomb från dagen









XOXO

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: