3 månader


Jag börjat mitt år i underbara New York😍😍



KOMMENTARER


Hej! Jag ska också åka till USA nästa år, fast till Indiana! :) Vilken organisation åker du med? Jag åker med explorius. Hur verkar värdfamiljen? Skulle du vilja göra ett länkbyte? :) Kram!

Svar: Hej, åh vad kul! Jag åker också med Explorius, har du fått avresedatum än? Jag åker den 23 augusti:) värdfamiljen verkar jätte bra! Är hur nöjd som helst!!
Självklart kan jag göra det, jag gör det så fort jag går in på bloggen via datorn:) kram
Josefine Ekman

2014-05-23 // 23:20:35
ª Felicia Forsgård http://fforsgard.blogg.se

Jag var på min första intervju med Explorius i förrigår och det kändes som att min engelska del gick sisådär. Minns du hur din gick? Kram!!

Svar: Åh vad kul att du börjat ditt äventyr nu! Min engelska del gick (tyckte i alla fall jag) inte så värst bra. Men du behöver absolut inte oroa dig ett dugg!! Det viktigaste är att man kan göra sig förstådd, för man åker ju faktiskt för att förbättra språket:) dessutom tror jag att dem kollar mer hur du är som person, alltså om dem tror att du är mogen nog att åka i väg ett år.
Lycka till med allt! Kram
Josefine Ekman

2014-06-01 // 17:40:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: