Varför vill jag åka som utbytesstudent? nr.5

  • Leva livet till 100%

 Detta liknar lite det jag skrivit förut men det här är väldigt viktigt för mig. Man lever av en anledning och jag tänker inte stanna i samma stad utan att se nytt hela livet. Jag är trött på mitt vanliga svensson liv, jag vill uppleva något nytt! Jag vill se hur ungdomar lever på nästan andra sidan jorden. Det bästa är nog att jag kan vara exakt den jag vill vara där borta, för ingen känner mig. Det som jag har som mål när jag är på mitt utbytes år är att vara mig själv till 100 procent, vilket jag har haft (och har fortfarande) väldigt svårt med här i Örebro. Jag ska verkligen utnyttja mina chanser och för en gångs skull vara mig själv. Självklart finns det människor som kommer döma en i USA också, men eftersom jag bara ska spendera 10 månader där så bryr jag mig inte jätte mycket- självklart kommer jag göra allt för att skaffa vänner och jag kommer ju inte bete mig som en idiot men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Nu blev det här inlägget väldigt spretigt och allt handlade kanske inte om vad rubriken beskrev. Men men, ni får nöja er med det här i alla fall.

 

KOMMENTARER


Hej! :) Jag ska också åka iväg till USA i höst och ville bara kolla om du möjligen skulle vilja göra ett länkbyte? :)

Svar: åh vad kul, absolut kan vi göra det! :)
Josefine Ekman

2014-03-23 // 13:59:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: