Varför vill jag åka som utbytesstudent? nr.4

  • Jag älskar att resa.

 När jag är på mitt utbytes år kommer jag inte bara att uppleva Montague och Michigan. Visserligen vet jag inte om jag kommer att resa med min värdfamilj men innan jag anländer till Michigan ska jag spendera några dagar i New York, senare under året kommer jag troligtvis besöka Chicago eftersom det ligger ca tre timmar tror jag ifrån där jag bor, jag kommer åka till Hawaii i en vecka med andra utbytesstudenter i februari, i juni avslutar Explorius utbytesåret med tre dagar i Washington och till sist ska jag resa med mamma och pappa- inget är bestämt vart vi ska men vi ska någonstans i USA först och några dagar innan vi åker tillbaka till Sveriket så ska vi till Kanada och hälsa på mammas kompis. Vem vill inte uppleva detta? Jag kan inte förstå dem som inte tycker om att resa, det är det bästa som finns.

 
 

KOMMENTARER


Jag ska också åka till USA- Michigan nästa år, skulle du vilka göra ett länkbyte :)

Svar: åh vad kul! självklart kan vi göra det :)
Josefine Ekman

2014-03-12 // 23:33:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: