Smögen 2014

Nu är jag hemkommen efter några underbara dagar i Smögen! Dessa dagar har varit otroligt bra och jag har ställt mig frågan 1000 gånger sen jag kom dit varför jag aldrig besökt västkusten förut? Kan inte ens beskriva hur vackert och fint det är där nere. Mina dagar har bestått av klipphäng, solnedgångar, god mat och dryck, massa skratt, bad i hav, solning, fina morgon promenader, träningspass precis bredvid havet, avundats alla otroligt fina och stora båtar och glass på bryggan. 

 
Jag har alltid varit en sådan person som tycker om att planera och är inte speciellt spontan av mig. Men under helgen har jag lärt mig att spontant är bäst! Fy fan vad kul jag haft detalltså!! Träffat nya människor och gjort saker jag aldrig jag trodde att jag skulle göra.
 
 
 

Jag tror verkligen att jag behövde det här! Komma bort från Örebro och bara känna av den svenska sommaren lite grann. Dem här dagarna har faktiskt fått mig att inse vad jag gett mig in på. Även fast jag fortfarande har varit i Sverige så lämnade jag det som jag kallar hem och vardag för några dagar. Det enda som var som vanligt var att jag hade Emma vid min sida- resten var nytt och inte som hemma. 

Verkligheten kom i kapp den här veckan och jag har nu insett vad jag gett mig in på och att jag kommer lämna alla jag älskar. Men jag är glad att verkligheten kom i kapp, för nån gång så gör den det och jag är glad att den gjorde det så pass tidigt att jag kan förbereda mig ännu mer inför min stora resa. 

 

Vill även tillägga att jag nu har länkat de personer jag skulle ha gjort tidigare i veckan. Jag har varit utan internet hela veckan så har inte kunnat göra det förens nu.

Hugs and kisses.
XOXO


KOMMENTARER


Sv: jag gör gärna länkbyte! :) länkar dig direkt.

2014-06-30 // 17:31:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: