Hur packar man för 10 månader?


Ska till smögen med min bästa vän idag. Är verkligen huuuuuuur taggad som helst! Vi ska ha 5 grymma dagar där nere på västkusten! 
Dock fick jag lite smått panik igår när jag skulle packa.. Bilden ni ser åvan är inte ens allt jag har med mig. Känner mest att det kommer vara omöjligt för mig att packa till 10 månader..!
Aja, nu ska jag verkligen njuta dessa dagar och stänga av USA så mycket som möjligt. Därför kommer jag inte uppdatera förens tidigast på söndag när jag kommer hem igen.
Ha det bra så länge alla fina människor!
XOXO

KOMMENTARER


Hej! skulle du vilja göra ett länkbyte? :) KRAM

Svar: Självklart! Är dock på en minisemester just nu så lägger till dig när jag kommer hem på söndag eller när jag har tid! :)
Josefine Ekman

2014-06-24 // 13:45:12

hej! jag gör gärna ett länkbyte :) länkar din blogg direkt! :)

2014-06-26 // 18:35:35

Haha, tänker precis likadant! Känns helt hopplöst att packa ner allt man vill ha under tio månader i en resväska..:/ Kram:)

Svar: känner lite att jag redan gett upp haha, vill typ köpa allt där nere istället för får sådan ångest..kram
Josefine Ekman

2014-07-01 // 20:59:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: