Längtan tar över

Hejsan alla förhoppningsvis happy faces!
 
Just nu känns det som att jag bara behöver stänga av allting, stänga av allting som har med USA att göra. Hela den här grejen med att åka till USA tar bokstavligttalat tagit ÖVER mitt liv. Som jag skrivit förut så tänker jag på mitt utbytesår ca. 90% av min vakna tid och just nu känner jag att det tar över fööör mycket. Jag önskar så himla gärna att jag bara kunde trycka på en knapp så jag kan leva i nuet och glömma framtiden för ett tag, att jag i alla fall bara för en dag får glömma allt och tänka på något annat. 
Jag tror inte att jag seriöst mår bra psykiskt av det här, ta det inte fel, jag är jätte taggad men det är just det som är problemet i detta fallet. Jag vill att allt ska hända precis just nu och jag orkar inte vänta längre. Men det funkar ju inte så, en del av den här resan är väntan och förberedelser och jag som är den mest otåliga människan i Sverige typ. Det säger ju sig självt, den här väntan passar inte mig. Men jag måste ta mig igenom det här. Nu låter det som att det är värsta grejen men väntan för mig och att vara ovetande påfrestar mig psykiskt.
Jag tror att jag måste stänga ute de sociala medierna för ett tag, eller egentligen bara alla dessa utbytesbloggar och min egna. Men att försöka glömma att min dröm snart kommer att gå i uppfyllelse är inte så lätt. Det är nästintill omöjligt men det känns som ett måste just nu för mitt egna välmående. Men samtidigt så är det såååå roligt att läsa utbytesbloggar! men antar att jag kan klara mig utan dem ett tag i alla fall. Får även se hur stilla det kommer stå här också.. dock så ÄLSKAR jag att blogga, jag tycker verkligen att det är super kul! och även fast jag uppdaterar långt ifrån varje dag (har dock en anledning för detta och det är för att jag bara vill blogga om mitt utbytesår, och även fast jag har fått familj så händer det inte jätte mycket faktiskt) så går jag in på bloggen varje dag (till och med flera gånger per dag!) men här är det enda stället jag kan skriva av mina kännslor så vi får väl se. MINST ett inlägg i månaden kommer det att bli i alla fall!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: