The Carlson family

Just nu känner jag mig bara så otroligt glad och lycklig! Har levt på beskedet jag fick i onsdags och kommer kunna höra det ett tag framöver. Jag har haft kontakt via Facebook med min värdsyster Alshley i några dagarna nu och jag kan inget annat än att tycka om henne! Så otroligt snäll! Frågade även om det var okej om jag skrev/ visade bilder på familjen här på bloggen och det var okej, så det är väl det jag ska skriva lite om nu.
Jag kan väl börja med att skriva vad alla heter; min värdmamma heter Tricia, värdpappa Chad, vsyster Ashley född 94, ädsta vbror Joshua född 96, yngsta vbror Isaac född 98 och hunden Wiggles. Ashley jobbar på en farm och Joshua går på high school och Isaac har hemskolning.
De går i kyrkan och är med i någon typ av kyrkogrupp. Det betyder alltså att jag kommer att gå i kyrkan under mitt år. Jag tycker att det ska bli kul faktiskt, en del tänker nog att det är det värsta som skulle kunna hända, men jag vill prova på något nytt och leva ett amerikanskt liv och i USA är det vanligt att gå i kyrkan. Så jag är positiv till detta! 
De tycker om att resa och utomhus aktiviteter så det passar mig väldigt bra!

Just nu har dem en utbytesstudent från Nirge hos sig, vilket också känns bra dör då vet dem hur det är att ha en utbytesstudent från innan.
En bild på familjen+ den norska utbytesstudente. (Hon i rosa/vitt linne är min värdsyster)

Huset

Vardagarum + kök



Två bilder från skolan som min värdsyster har tagit och skickat till mig :)

Jag kan väl även tillägga att skolan börjar 2/9 vilket betyder att jag nog kommer åka i slutet av augusti. De flesta utbytesstudenter vill nog åka så tidigt som möjligt, men eftersom jag fyller 18 den 7 augusti så vill jag gärna vara hemma då. Och som det ser ut nu så kommer jag att vara det, så allt är tipp topp och så som jag vill att det ska vara!
C'ya

KOMMENTARER


ª Anonym

När fyller din värdbror år & i vilken grade är han i?

Svar: Jag har ju två bröder, Joshua fyller 18 i oktober. Eftersom han är lika gammal som mig antar jag att han är senior men är faktiskt inte säker. Isaac fyller 16 i juni och han har ju hemskolning så jag tror inte att han har någon grade
Josefine Ekman

2014-01-19 // 21:33:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: