Stress

Har nu börjat fylla i lite av ansökningarna, det är många många små steg som ska göras och det är inget man bara gör på en dag utan det här lär ta ett tag. Dock så måste det ju vara klart om 30 dagar så jag måste nog snabba på lite för att inte stressa för mycket i slutet.
Men det är svårt, skolan suger all energi och glädje och jag har inte lust till någonting just nu. Den trycker ner mig längre och längre ner och snart är mitt självförtroende på botten. Men jag försöker kämpa på även fast det är tufft  nu, jag måste bara klara av det här året sen när jag är i USA behöver jag inte satsa så mycket i skolan eftersom betygen inte räknas när jag kommer hem sen igen. 
Men det gör också lite ont i mig, det här året vill jag bara att det ska vara över att allt med skolan ska ta slut, jag njuter inte ett dugg utan vill bara att det ska ta slut och att jag ska åka nu. Det är det som skrämmer mig lite, ska jag inte försöka njuta dessa sista 11 månader innan jag åker med mina underbaraste vänner och familj? Jag måste bli bättre på det! Jag måste börja uppskatta vad jag har runt omkring mig mycket mer och sluta se allt som är dåligt, ta fram det bra och bort med det dåliga helt enkelt. 
Det jag kan säga om månaden som kommer nu är i alla fall att den kommer att bestå av stress, stress och ännu mer stress. Men jag ska vara stark, redan nu bygger jag upp mig, efter mitt år i USA kommer jag vara starkare än någonsin.

Försöker le även fast det är svårt

Några av ansöknings papperna 

KOMMENTARER


ª Batman

<3 du är bäst.

Svar: åh du gör mig så strak bästis! <3
Josefine Ekman

2013-09-24 // 17:38:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: