Ändrade planer

Hej hej igen!
Nu är det så att planerna har ändrats lite, jag ska fortfarande åka så det har ingenting med det att göra haha. Men det är så att min amerikanska organisation CETUSA har ändrat lite med ansökningarna, man kan väl säga att they go with the flow. Istället för att göra ansökningarna på papper ska de självklart göras digitalt på datorn, som med allt annat nu för tiden. Jag har i alla fall tur att jag inte haft tid att göra så mycket med min ansökan för jag skulle ändå bara få göra om det. Känns också ganska skönt att min deadline har flyttats fram för jag har nog med saker i skolan just nu! Explorius trodde att ansökningarna skulle komma om 3-4 veckor och då har jag 30 dagar på mig, dock så kan jag ju fortfarande lämna papper som ska skrivas under av lärare och läkare, ta sprutor och göra hälsokontroll och jag kan även skriva mitt personliga brev. Jag har alltså ca.2 månader på mig med dessa saker och sen är det (bara) att fylla i resten av papperna och det fixar jag nog på 30 dagar utan att stressa för mycket,  såå skönt verkligen!
Nu är jag för trött för att kunna skriva mer så, nattinatti

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: