Förberedelsemöte 1

Hola!
Idag har jag varit på mitt första förberedelse möte i Stockholm, "temat" den här gången var- att studera utomlands- alltså hur det är att gå på high school. Det var intressant och kul men lärde mig inte något nytt precis hehe, nej men det var intressant i alla fall!
Tre utbytesstudenter som var i väg förra året var där och det var en kille som hade varit i USA och han var jättebra och sa många bra och roliga saker. Man kunde även ställa frågor men vi drog på en gång och kom på i efterhand massa frågor vi hade sagt att vi skulle fråga. Typiskt, men men, vi ska i alla fall maila Explorius imorgon istället. 
Jag tyckte dock att var lite synd att jag inte pratade med någon av de andra utbytisarna.. Men det blir nog bättre ju närmare avresa man kommer! 
Just det, på måndag ska jag till vårdcentralen, ah är så nervös eftersom jag hatar sprutor! Men jag får tänka positivt, jag gör det för att då uppleva min dröm! Och då blir det mycket lättare!!
Har inte så mycket mer att skriva, väntar fortfarande på att de nya ansökningarna ska komma så man blir av med allt och de börjar leta efter en värdfamilj, so excited!


En inte så jättefin bild på mig i Stockholm tidigare idag, mamma kom på den braiga idén att ta kort för varje steg och varje möte för att kunna kolla tillbaka från steg 1 av denna resa. Just därför jag skaffat bloggen så här tidigt också.

Två bilder jag tog i veckan, men beskriver mina känslor väldigt bra just nu!


KOMMENTARER


Hejhej utbytis!
Kul att man hittar fler o flera utbytisar som man kan diskutera och prata med dag ut och dag in!

Din blogg är jättefin verkligen!
Vill du göra länkbyte förresten? :)

kram!!

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket!!
Ja självklart na. Vi göra det :)
Josefine Ekman

2013-10-17 // 17:03:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: