En bit på vägen

Hello beauties! 
Nu har jag kommit en bit på vägen med ansökningarna, har gjort de "jobbigaste" sakerna/ de som tar mest tid. Jag har nästan skrivit klart mitt personliga brev, har skrivit det på svenska först så nu håller jag på att översätta det, kändes som att det var det enklaste sättet. Jag har även bokat tid hos läkaren, 14/10 ska jag dit och då gör dem en hälsoundersökning, tar TBC sprutan (ett hudtest typ) och hjärnhinneinflammations sprutan, tre dagar efter ska jag tillbaka och kolla resultatet på TBC och då ska jag även ta, en av tre, Hepatit B sprutan.
I veckan har jag även lämnat in papper till mina lärare som ska göra en rekommendation och översätta betyg tror jag. 
Så ja, nu ska jag fylla i papper, eller det är ju på datan, men massor av frågor om mig själv osv, mamma och pappa ska skriva ett brev om mig och jag ska även ta några fler bilder, har redan tagit med mina vänner och familjen så det är inte så många kort kvar.
Åh vad härligt det känns att man äntligen börjar komma någon vart, det händer saker i alla fall och det är ju bra!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: