Utbytesmania

Det finns en sida som heter utbytesstudent.se som är till för alla som är intresserade av att åka på ett utbytesår, jättebra sida verkligen! Men där har de i alla fall skrivit om något som de kallar "utbytesmania". Med detta menar dem att man är otroligt taggad (nästan över taggad) på att åka som utbytesstudent och kollar bloggar, hemsidor mm konstant, man är helt enkelt beroende. Man kan säga att jag är i ett sånt stadie just nu, tänker på det konstant och vill bara åka nu nu nu! Jag vet att hela utbytes resan går upp och ner hela tiden, som en känsloladdad bergochdalbana, men jag försöker se allt så positivt på hela den här grejen nu och så får jag ta den jobbiga biten när den kommer. Vill inte ödsla tid till att vara orolig när jag känner glädje och lycka. Som sagt kommer perioder som är mindre bra och det får jag hantera då, inte nu.  Jag ska vara positiv och ta det då om det skulle komma.
 men som sagt har jag "utbytesmania" 





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: